12/10/2009

Tävling!

Bloggens första tävling tillägnar jag mina trogna läsare. Det här fina halsbandet har jag köpt med mig från Pakistan och som jag nu vill skänka bort. Jag har använt det ytterst lite och har för tillfället ett liknande som jag även har bloggat om i ett tidigare inlägg, klicka här.
För att vinna tävlingen måste du svara på 2 frågor:

1) Vad gillar du med Ethnic Home?
2) Vad skulle du vilja se mer av på bloggen?

Tävlingen pågår fram till 23/12. Lycka till!

091224

Tävlingen är avslutad. Grattis till Elisa Day, mejla mig din adress så levereras ditt paket med posten.
Vill tacka alla som har deltagit i tävlingen och svarat på frågorna. Håll utkik efter fler tävlingar så kanske det blir du som vinner nästa gång. God Jul!


Bild: Ethnic Home

4 kommentarer:

Elisa Day sa...

Roligt med tävling! Jag gillar att det är orientalisk inspiration på din blogg. Och jag vill se ännu mer orientalisk inspiration och bilder från ditt hem och annat. Dvs precis som det är nu

Queen Of Småland sa...

Oj, vilken fin blogg. Älskar orientaliskt! Får man vara med på din tävling, det där halsbandet är så vackert.
Du behöver inte ändra något på din blogg. Den är vacker och inspirerande för oss som gillar orientalisk design.
Ha en fin luciadag.
Stina

Luz sa...

Hej !
Orientalisk är vackert,med sinaglada färger inspirerar värme.
Du behöver inte ändra något på din blogg, den är bra som du har gjort..
Luz

Loreleii sa...

Hej tjejen!
Vad jag gillar med bloggen.... den är så "du"! Och jag som älskar orientalisk inredning men har en bonn'pojk till karl som helst vill ha nordisk björk och "less is more" får min orientaliska dos när jag kikar i här :-)
Vad vill vi se mer av... Allt :-) Mer inredning till folket! Omröstning av inläggen som vi pratade om vore kul :-)